Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново за съединителя....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отново за съединителя....

    Колеги, бихте ли ми дали малък съвет. Става въпрос за съединителя на колата. Преди два дни смениха помпата в купето, която беше сдала багажа. Преди това съединителя пропадаше от време на време, не се връщаше догоре, даже се откачи от помпата.

    Уж го оправиха този проблем, взех си колата във вторник вечерта, всичко си беше перфектно. Смалкото изключение, че пак започна да пропада и да не се връща догоре... Като започна да го помпам и се оправя...понякога. Не винаги върши работа обаче:/

    Съмненията ми са, че не са я обезвъздушили като хората. Пробвах вчера да я обезвъздуша, но явно без успех, защото пак пропада.

    Бихте ли ми дали съвет дали наистина е възможно това да е проблема, или да се подготвя за нещо по-сериозно...

    Благодаря предварително
    Alfa Romeo 156 1.6 TS

  • #2
    Първоначално публикувано от zdravik Покажи съобщение
    Колеги, бихте ли ми дали малък съвет. Става въпрос за съединителя на колата. Преди два дни смениха помпата в купето, която беше сдала багажа. Преди това съединителя пропадаше от време на време, не се връщаше догоре, даже се откачи от помпата.

    Уж го оправиха този проблем, взех си колата във вторник вечерта, всичко си беше перфектно. Смалкото изключение, че пак започна да пропада и да не се връща догоре... Като започна да го помпам и се оправя...понякога. Не винаги върши работа обаче:/

    Съмненията ми са, че не са я обезвъздушили като хората. Пробвах вчера да я обезвъздуша, но явно без успех, защото пак пропада.

    Бихте ли ми дали съвет дали наистина е възможно това да е проблема, или да се подготвя за нещо по-сериозно...

    Благодаря предварително
    Същият проблем го имах миналата година и аз си смених помпата в купето,но ефект нямаше.
    После прочетох една тема за един колега,който си беше сменил 2те 0пръстенчета,които са на маркучето влизащо в помпата на скоростите и тези,които влизат в помпата в купето,след това обезвъздушаваш и си ок
    Даже мисля,че помпата която смених си е ок,защодо даваше силно налягане ама е доста чанч да я сменям и за това си карам с новата.
    Успех
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment


    • #3
      Мерси А случайно да ми кажеш от къде мога да си взема такива?
      Alfa Romeo 156 1.6 TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от zdravik Покажи съобщение
        Мерси А случайно да ми кажеш от къде мога да си взема такива?
        В Перник ги има в всеки магазин за авточасти(по-големите),в София не знам,но си свали едно от старите пръстенчета,за да ти го премерят на място.
        Трудно се сваля от маркучето и за това го срежи а после при монтажа слагаш първото в първия канал и след това второто го приплъзваш до задния канал.
        Слагането на новото е по-лесно от свалянето на старото
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zdravik Покажи съобщение
          Колеги, бихте ли ми дали малък съвет. Става въпрос за съединителя на колата. Преди два дни смениха помпата в купето, която беше сдала багажа. Преди това съединителя пропадаше от време на време, не се връщаше догоре, даже се откачи от помпата.

          Уж го оправиха този проблем, взех си колата във вторник вечерта, всичко си беше перфектно. Смалкото изключение, че пак започна да пропада и да не се връща догоре... Като започна да го помпам и се оправя...понякога. Не винаги върши работа обаче:/

          Съмненията ми са, че не са я обезвъздушили като хората. Пробвах вчера да я обезвъздуша, но явно без успех, защото пак пропада.

          Бихте ли ми дали съвет дали наистина е възможно това да е проблема, или да се подготвя за нещо по-сериозно...

          Благодаря предварително
          Друга възможна причина с която аз се сблъсках със същите симптоми е маркъчът /70 лв/, който влиза в лагер-помпата /която е в скоростната кутия/. Беше се спукал съвсем леко и ми потъваше педала и с напомпване пак се вдигаше, но аз губех и спирачна течност.
          И крайноят вариант /който не ти го пожелавам/ е лагер-помпата да е дала фира.
          FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
          LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
          LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
          ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
          LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

          Comment


          • #6
            Аз все още си карам така, случва ми се от време на време да е леко паднал педала.Вдигам го догоре, напомпя и всичко е ОК, защо така и аз не знам но докато не сдаде багажа нещо няма да влизам в бокса, щото некадърни майстори много и не ми се сменят здрави части.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              Педала на съединителя има пружина която го връща в изходна позиция.
              Виж да не са я спестили,щото се слага трудничко.
              При такова положение,помпата не се донапълва с течност,и педала омеква осезаемо.
              EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
              Suzuki GSXF600 99г.
              Bravo 1.9 8V Multijet

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                Педала на съединителя има пружина която го връща в изходна позиция.
                Виж да не са я спестили,щото се слага трудничко.
                При такова положение,помпата не се донапълва с течност,и педала омеква осезаемо.
                Бих изказал същото мнение.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Трябва да си ебаси "майсторът",че да сглобиш помпата в олекотена конструкция,но ....?!!!
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                    Педала на съединителя има пружина която го връща в изходна позиция.
                    Виж да не са я спестили,щото се слага трудничко.
                    При такова положение,помпата не се донапълва с течност,и педала омеква осезаемо.
                    Няма пружина, който да вдига педала горе!
                    Когато системата не е обезвъздушена педала стои долу.
                    Пробвано!

                    А представяш ли си да има пружина която ти е вдигнала педала горе, ти си мислиш че всичко е наред натискаш съединител и то го няма, защото по някаква причина е изтекло маслото примерно.
                    Last edited by n_netov; d.m.y г., 22:23.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #11
                      според мен или маркуча за лагер помпата е "починал" - виж дали няма течове .. или самата лагер помпа е умряла .. и моята ги имаше тея симптоми и в крайна сметка смених помпата .. не е болка за умиране .. въпрос на 200 кинта ..
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        Аз,доколкото разбрах,иде реч за пружината вътре в помпата.До сега не съм виждал помпа без пружина.След като си я разглабял,трябва преди монтажа да я напълниш със спирачна течност и като я монтираш,трябва да пуснеш сама да протече обилно през пробката за обезвъздушаване.Чак тогава се припомпва няколко пъти под налягане,иначе обезвъздушаване няма.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                          Няма пружина, който да вдига педала горе!
                          Когато системата не е обезвъздушена педала стои долу.
                          Пробвано!

                          А представяш ли си да има пружина която ти е вдигнала педала горе, ти си мислиш че всичко е наред натискаш съединител и то го няма, защото по някаква причина е изтекло маслото примерно.
                          Примерно си представям,че си нямаш хабер дори от твойта си кола.
                          Вземи се наведи под таблото ама гледай хубаво какво има там....
                          EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                          Suzuki GSXF600 99г.
                          Bravo 1.9 8V Multijet

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                            Няма пружина, който да вдига педала горе!
                            Днеска и взех 15 лева на една - стои над педала на съединителя..........
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                              Примерно си представям,че си нямаш хабер дори от твойта си кола.
                              Вземи се наведи под таблото ама гледай хубаво какво има там....
                              Извади си маркуча, който влиза в съединителя и виж какво ще стане с педала на съединителя.
                              Няма страшно обезвъздушава се лесно
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                              Comment

                              Working...
                              X